Bienvenue! It is nice of you to drop by.

Sunday, December 7, 2008

Winners are.........~ 得獎的是。。。。。

RED

I have been burning up the airway (will continue thru next week) and don't want to miss my chance of wishing you a happy holiday! May your holiday be merry and jolly =)

I know it is almost near end of day but rest assure I didn't forget about the contest that I announced back in November. Thanks again for those who shared your holiday themed photo with me. They were a feast to my eyes and I hope I didn't keep you waiting for long! The winners are Loretta and 阿皮! Congratulation! Please email me your mailing address when you have a free moment so I can send the prize to you.

我沒有忘記今天要公佈競賽的得獎名單喔﹗只不過昨天晚上才飛回家﹐好像還沒調過來所以睡過頭了。希望沒讓大家等太久﹗謝謝大家踴躍的寄你們的照片來跟我分享。得獎的人就是。。。。Loretta阿皮﹗請儘快聯絡我﹐好讓我將獎品寄到你手中。以下就是得獎的照片﹐是不是很有節日的感覺呢? 看起來很可口的樣子耶~

winners

Loretta won the book and 阿皮 took home the KA cookie press kit! 以下是這個競賽的獎品喔~

gifts

Lastly, December birthday is well on its way. This will also serves as the holiday special dessert. For now, please have a piece of this lovely "cake" ^__^

12月生日甜點這幾天就會上菜囉﹗現在先送以下這個"蛋糕"給12月生日的你 - 生日快樂﹗還有呀﹐未來兩個星期還要飛東岸出差﹐先和大家說聲merry christmas & happy holiday! Ciao~

towel cake

9 comments:

  1. 好開心呀 ~~ 中獎了 ~~ 多謝了 ~Venus~

    ReplyDelete
  2. L' Atelier Vi:
    你好啊。我好欣赏你既作品同摄影,真系好美好美。为左可以留言俾你,系哩首开左个新BLOG,可唔可以以后每次既新作都写埋中文食谱啊,因为我的英文真的很差很差。我夷家先开始学整甜品,希望可以整D又靓又好味既甜品俾公食。以后有咩唔明可唔可以问你??麻烦你啊。^-^

    ReplyDelete
  3. 無意間來到妳的部落格,
    看到妳做的甜點,忍不住口水直流OQO
    你真的好厲害,一點也不像妳所說的廚房新手呢:D

    我想跟其他人分享你做的甜點
    想轉載到台灣論壇的美食版
    http://www.twbbs.net.tw/index.php?forumId=60
    不知道可不可以呢?
    會附上你的資料.

    ReplyDelete
  4. Darling Vi♥
    玫瑰好美~
    嗚唔制啊><"
    寧竟然錯過了vi的比賽:(
    都怪學校測完驗就不斷催人交功課專題研習啦-3-
    雖然參加了也未必有機會獲勝.勝出的作品太強的說@@
    哼寧下次一定一定一定要參加.{千萬不要在考試的時候競賽啊*^*}

    ReplyDelete
  5. Hello 乜系你啊~

    好多謝你既留言呀^^
    每當有人跟我講他們喜歡我的作品﹐我就感動到不行﹗
    你有問題當然可以留言給我﹐我也很樂意也希望可以幫到你~

    ReplyDelete
  6. Hello Wendy~

    謝謝你的讚美~
    只要大家先知會我再轉載﹐我是沒問題的^^
    謝謝你喔﹗

    ReplyDelete
  7. Dear寧`♥,

    Hug~~~~~~~~~~>3<
    好久不見呀﹗放假未呀?
    X – mas 有0羊節目哩?
    錯過呢個比賽﹐還有下次嘛﹗希望到時候會見到你既作品啦~

    ReplyDelete
  8. 禮物真係好吸引呀!!!

    ReplyDelete
  9. 謝謝Vi,
    讓我這個幸運兒得奬...
    hugs,
    聖誕快樂...Lolo

    ReplyDelete

Don't be shy! Drop me a few lines ^0^
來嘛,畫個丫♥